vahid584

vahid584

نماینده رسمی پرورش قارچ گانودرما لوسیدم در خراسان شمالی و خراسان رضوی-تماس09155846203-09382410574-(کانال تلگرامی https://t.me/gharchganodermaboj )
vahid584

vahid584

نماینده رسمی پرورش قارچ گانودرما لوسیدم در خراسان شمالی و خراسان رضوی-تماس09155846203-09382410574-(کانال تلگرامی https://t.me/gharchganodermaboj )

راه های تماس جهت همکاری در جهت فروش و سفارش محصول


راهای تماس: 

موبایل :09155846203

تلگرام : @mrvahid58

کانال تلگرامی (ارتباط با ادمین) :   https://t.me/mrvahid58


چرا مردم از قارچ گانودرما استفاده می کنند؟

مردم به این نتیجه  که  گانودرما می تواند ایمنی بدن را افزایش دهد و به کاهش وزن، کاهش خستگی، بهبود حافظه، استقامت، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، از بین بردن استرس، تغییر روند پیری و گردش خون کمک کند. این قارچ  همچنین به عنوان منبع غنی از آنتی اکسیدان ها شناخته شده است.  

دیابتو قارچ گانودرما لوسیدم پرورشی


پلی ساکارید های این قارچ به کنترل گلوکز خون و به تبع آن، دیابت کمک کنند. محققان در سال 2004 در مجله بین المللی قارچ های دارویی، برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 در بیش از 12 هفته از عصاره پلی ساکارید قارچ ری شی استفاده کردند و دریافتند که در کاهش میزان قند خون موثر است. و یک بررسی در  2016 در مجله داروسازی آفریقای جنوبی، ثابت کرد که این قارچ برای پایین آوردن قند خون موثر است و ممکن است به دوره درمان دیابت نوع 2 کمک کند. 


⏪قارچ گانودرما را خالص مصرف کنیم

⏪نمایندگی پرورش قارچ گانودرما لوسیدم(درجه یک)


مبارزه با خستگی و افسردگی با قارچ پرورشی گانودرما


شاید تأثیر قارچ گانودرما در تقویت دستگاه ایمنی آن‌قدر موردتأکید قرار گرفته شده که باعث غفلت ما از سایر خواص آن شده است. این در حالی است که قارچ گانودرما خواص دیگری نیز دارد. ازجملهٔ این خواص می‌توان به کاهش خستگی و افسردگی و درنتیجه بهبود کیفیت زندگی اشاره کرد. در یک مطالعه تأثیر قارچ گانودرما بر روی ۱۳۲ فرد مبتلا به ضعف اعصاب بررسی شد. ضعف اعصاب با درد، گیجی، سردرد و حساسیت همراه است. پژوهشگران دریافتند در اثر مصرف ۸ هفته‌ای مکمل قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش یافته و افراد بیشتر احساس تندرستی می‌کنند.


مطالعه‌‌ٔ دیگری بر روی ۴۸ زن مبتلا به سرطان پستان که درمان‌ شده بودند، نشان داد در اثر مصرف ۴ هفته‌ای پودر قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش و کیفیت زندگی‌شان بهبود یافت. همچنین این افراد کمتر دچار اضطراب و افسردگی شدند. همچنین در مطالعه‌ٔ دیگری مصرف قارچ گانودرما همراه با روند درمان توانست عوارضی مانند خستگی و افسردگی را در این زنان بهبود بدهد.


درحالی‌که برخی خواص قارچ گانودرما برای بیماران به اثبات رسیده، هنوز خواص این قارچ برای افراد سالم به‌طور دقیق مشخص نشده است. 

پلی ساکاریدهای موجود در قارچ پرورشی گانودرما


تا به امروز تقریبا بیشتر از ۱۰۰ نوع پلی ساکارید از قارچ گانودرما جداسازی شده است که این پلی ساکارید ها مربوط به اندام باردهی، اسپور، میسیلیوم و محیط کشت مایع آن بوده است. برخی ازو این پلی ساکاریدها شامل بتا-دی گلوکان ها، گلیکوپروتئین ها و هترو پلی ساکاریدها می باشند. مونوساکاریدهایی مانند زایلوز، مانوز، اورنیک اسید، گالاکتوز، آرابینوز، گلوکز و … به هم متصل می شوند و در نتیجه این اتصال شیمیایی، هترو پلی ساکارید ها بوجود می آیند.

پلی ساکاریدهای موجود در قارچ گانودرما لوسیدوم دارای ویژگی های بیوشیمیایی ای هستند که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. این پلی ساکارید ها دارای خواصی همچون آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریالی، آنتی ویروسی، و محافظت کنندگی در برابر اشعه ها می باشند. برخی از پلی ساکارید های موجود در دیواره سلولی قارچ گانودرما لوسیدوم مانند کیتین و کتیوسان، اثرات دارویی متفاوتی در بدن می گذارند. مانند تنظیم عمل روده، کبد و کلیه. برای سنجیدن مقدار کیفیت قارچ تولید شده، از روش اندازه گیری مقدار کل پلی ساکارید های موجود در آن استفاده می کنند. آنطور که از مطالعات و پژوهش های دانشمندان و پژوهشگران مشخص شده است، پروتئین هایی که از گانودرما استخراج شده اند و به پلی ساکارید ها اتصال دارند، فعالیت های ضد توموری و ضد دیابتی دارند.



⏪قارچ گانودرما را خالص مصرف کنیم

⏪نمایندگی پرورش قارچ گانودرما لوسیدم(درجه یک)